Zuzkina kuchárska kniha

01.02.2015 18:04

Zuzka Bohmová

Odišla úžasná žena, dobrý a láskavý človek, pomohla a zachránila život mnohým ženám a dievčatám. Pomohla všetkým, pomáha aj teraz, mne, vám a som presvedčená, že ešte veľa iným ľuďom. Dodávala mi optimizmus, napriek svojim vedomostiam a vzdelaniu vedela osloviť všetky.
Bola aj mojim radcom, pomocníkom, svojím urputným odhodlaním a nasadením mi bola vzorom. Zuzanka, si stále nielen v mojom srdci, ale aj v srdciach nás všetkých. 
Je Ti už dobre, som presvedčená, že sa s úsmevom na nás dívaš a držíš nám palce. 
R.I.P.
Dievčatá, pomáhajme si, držme spolu, buďme k sebe a svojim blízkym láskavé. Odhoďme všetky negatívne a zlé myšlienky, buďme vďačné za každý deň, keď sme s našimi drahými, keď sme spolu. Aj toto nám určite Zuzka odkazuje a stále hovorí.
                                            Saša Berková

Zuzke Bohmovej sa podarilo plniť si sny a vidieť to krásne a užitočné aj napriek jej pokročilému štádiu ochorenia a rôznym ťažkostiam. Napísala kuchársku knihu, plnú nie len receptov, ale aj životných múdrostí. Celý výťažok z jej predaja ide na charitatívne účely pre mobilný paliatívny tím na Slovensku. Knihu si môžete objednať na adrese: hana.bohmova@gmail.com  

Cena je minimálne 10 €.

Späť