Rozlúčka s Dankou

01.02.2015 18:12

12.8.2014 odišla

Danka Garčárová, náš motor, inšpirátor a naše srdiečko na dlani. 

 

 

 

Parte:Scan_Doc0043 (1).pdf (650,3 kB)

Foto:plus.google.com/photos/111528996856152064111/albums/6057702677575216017?authkey=CLjjuN2U2--XPA

Milé Viktorky,

po návrate z dovolenky našla som vašu smutnú správu. Je nám vždy veľmi 
ľúto, keď z našich radov oddíde obetavá spolupracovníčka, ktorá sa 
podielala na úlohách, ktoré tým, ktorí to tak veľmi potrebujú prinášajú 
radosť, odvahu a nádej. Veríme, že všetci, ktorí ju poznali si zachovajú
 pekné spomienky i vďaku za to, čo urobila.

Prajeme vám, aby ste i naďalej  išli po ceste, ktorú vám ukázala a iste vás bude vo vašej mysli na nej sprevádzať.

Srdečný pozdrav

MUDr. Eva Siracká

 

MUDr. Eva Siracká,DrSc.

Prezidentka LPR

************************************
Túto správu som prijala s veľkým smútkom a vo veľkom šoku... Je mi to úprimne ľúto a tlmočte prosím moju osobnú sústrasť tak členom rodiny ako i všetkým členkám OZ, keďže si viem predstaviť, že Danka bude veľmi,veľmi chýbať...

Mám ju v živej pamäti, spomínam si na ňu len v tom najlepšom. 
Viem, že to bude veľká strata i pre Vás - osobne i pre členky OZ, tak Vám želám veľa energie, chuti do ďalšej práce, lebo nepochybujem, že Danka by to tak chcela.
So želaním veľa síl, ktoré môžete čerpať i zo spomienok na úžasného človeka s pozdravom,

Eva Kováčová
 

Ing. Eva Kováčová

výkonná riaditeľka

Liga proti rakovine SR

********************************

Ach,  pani Pepichová,  to je ale veľká  a nespravodlivá rana...
Dankina úžasná energia a sila sa zdala taká nepremožiteľná,  nezlomná, - naozaj sme verili že ju táto zákerná choroba nedostane!!!
Hlboko sa mňa i Patrika dotkla táto Vaša správa, úprimne súcitíme s rodinou, s Viktorkami - všetkým nám bude veľmi chýbať táto úžasná žena.

Budeme na Danku myslieť, a  stále zostane v našich srdciach!
Prosím vyjadrite blízkym i ženám Vo vašom  združení našu hlbokú účasť a sústrasť.

Jana Pifflová Španková a Patrik Herman
zakladatelia Europacolon Slovensko

**********************************************

Dnešná smutná správa ma zasiahla ako blesk z jasného neba.
Danka, budeš chýbať všetkým, ktorí Ťa poznali, Tvoj elán, optimizmus, vytrvalosť a vždy usmiata tvár sa z našich radov navždy stratili-snáď tam hore vytvoríš nové združenie Viktoriek a tu navždy ostaneš v našich srdciach-spomienkach...

Elena Lániková

*************************************

Veľmi ma táto správa od vás zarmútila a zasa postavila pred otázku prečo práve ona.....?
Vždy budem na pani Danku spomínať ako na milú osôbku, vždy usmiatu, ochotnú pomôcť, poradiť.
Dátum 12.8. nezabudmen - v ten deň má narodeniny môj brat. Vždy si spomeniem...
Prosím odovzdajte úprimnú sústrasť celej rodine a Vám a všetkým členkám želám, aby ste našli silu sa s tým vyrovnať.
Všetko dobré Vám úprimne praje

Eva Tománková

Ing. Eva Tománková

Finančný a programový manažér

Liga proti rakovine SR

 

Späť